no panowie zapraszam do rejestracji
co sądzicie o swoich przeciwnikach??
ja pół nocy ustawiałem skład i liczyłem gwiazdki... jestem dobrej myśli:) ale szczegółów oczywiście nie mogę podać:).... wiadomo ściany mają uszy a w tym przypadku przeciwnicy mają oczy:)
Offline
mistrzowski
pora rozbujac i to forum, PANOWIE I PANIE ktorzy tu zajrza zapraszac znajomych, bez suppka albo naszych bylych czlonkow ktorzy z roznych przyczyn musieli nas opuscic
Offline
Regulamin III (poprzedniej) edycji pucharu PMP. W edycji IV nie powinno wiele się zmienić, będzie tylko więcej nagród
Regulamin
Konkursy i nagrody
1. Wygrana. Dla zwycięscy Pucharu przewidziany jest 3-miesięczny supporter, którego fundatorem jest erbe1971, za co serdecznie dziękujemy. Oprócz tego zwycięzca zasiądzie w Federacji na specjalnej funkcji poziomu 9, której nazwę sam będzie mógł utworzyć.
2. Król strzelców. Konkursem pobocznym jest wyłonienie Króla Strzelców, w którym to nagrodą jest niespodzianka od Kwiato
3. Jeżeli ktoś chce coś dołożyć do puli nagród czekamy na propozycje. Zapraszamy.
Zasady
1. Nowy system liczenia gwiazdek. Puchar ma wyłonić najlepszego taktyka, jednak bez groźby 32*. Na III edycje obowiązuje system 32* + 2x(*)najsłabszego zawodnika od samego początku pucharu. Jeżeli zawodnik zagra na 0*(jako najsłabszy gracz ustala się ze ma 0,5*).
Przykład nowego systemu:
Gracz ma 1,5* jako najsłabszy. Limit 32*+3*(mnożąc 2x gwiazdki najsłabszego)=limit dla drużyny 35*.
2. Nowy limit nie oznacza ze nie można go przekroczyć(te zasady zostają) i karą za przekroczenie limitu jest jedna bramka mniej dla przekraczającego za każde pół gwiazdki powyżej limitu. Bramki odejmowane są od końca. Bramki odejmowane są do zera, nie odejmujemy większej ilości bramek, niż drużyna zdobyła. Oznacza to, że nie może być wyników ujemnych. "Kasowani" są również strzelcy tych bramek i nie liczą się oni do klasyfikacji strzelców.
Jeżeli nastąpi sytuacja, że po karnych odjęciach gwiazdek mecz kończy się remisem, to w przypadku fazy grupowej, mamy remis. W fazie pucharowej przechodzi ten, który przekroczył limit o mniej gwiazdek. Jeżeli i tu mamy remis, to przechodzi drużyna, która w meczu pierwsza strzeliła gola, gdy w meczu było 0-0, przechodzi niżej sklasyfikowany. W przypadku remisu w meczu blednie zakontraktowanym dalej przechodzi drużyna, która zagrała na mniej gwiazdek.
3. Każda czerwona kartka jest liczona jako 1 gwiazdka i automatycznie może to być najsłabszy gracz do pomnożenia, czyli 1+1=2* więcej do limitu.
4. Limit gwiazdek dotyczy składu wyjściowego tzn. liczone są gwiazdki zawodnika, który opuścił boisko w przypadku kontuzji i zmiany.
5. W każdym etapie gramy wszystkie mecze na boisku neutralnym. W fazie pucharowej gramy systemem pucharowym.
6. Terminarz.
Przewidywane są dwie fazy: grupowa i pucharowa. Dokładny podział pojawi się po zapisach, będzie zależał od ilości uczestników. Start - 26.11.2008 - Pierwsze mecze
7. Losowanie grup i kolejność.
Termin losowania 19.11.2008.
8. Opiekunowie - co robią poszczególne osoby każdy wie
* Prondzyn
* Slepya_PMP
9. Zgłoszenia.
W Pucharze może zagrać każdy, kto należy do Federacji PMP lub do niej należał, a opuścił ja z powodu wygaśnięcia supportera,a także każda osoba zaproszona przez członka federacja (w nieograniczonej liczbie). Zgłoszenia w terminie do 18.11.08 do 22:00. Zgłoszenie do turnieju jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Zgłoszenie musi zawierać nazwę drużyny, link do niej i poziom ligi.
Np.:Legia Kraków [teamid=xxx*] - 3 liga
10. Postanowienia końcowe.
Wszelkie przejawy działania niezgodnego z duchem fair play będą karane wykluczeniem z pucharu. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie do czasu zakończenia zbierania zapisów. Organizator ma decydujące zdanie we wszystkich spornych sprawach dotyczących PMP.
WE WILL NEVER DIE BECAUSE WE ARE UNITED
Offline
Może by to close und delete, bo wątek o IV edycji jest już jako osobny dział A mnie to tak strofuje jak wisi wątek, a ja nie mogę do niego nic wpisać, bo identyczny jest nieco wyżej
Ostatnio edytowany przez Praqol (2009-02-13 15:18:43)
Offline